21. 08. 2018            
  Hlavní menu
Jsme na:


Úvodní stránka
Vaše dotazy
Ke stažení


Původní galerie



Klikni pro zvětšení

Autoři článků
Přehled všech článků
TOP 15

  Rubriky článků
mínus Činohra (194)
mínus Digitální kino (102)
mínus Dočesná (264)
mínus Hudební scéna (66)
mínus Humor (36)
mínus Informace (112)
mínus Koncerty (233)
mínus Letní kino (48)
mínus Pohádky (20)
mínus Programy (118)
mínus Soutěže (12)
mínus Výstavy (3)
mínus Z tisku (7)

  www.docesna.cz

  Zveřejněné články
<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

  Vyhledávání

HLEDEJ VE VŠECH ČLÁNCÍCH
TOHOTO WEBU

( zadej klíčové slovo )


CyklistikaGambitČeská KanadaJindřichohradeckoKunžakvodlitniRomantikaHistorické ubytováníLuxusní chataRybolovRekreační chataUbytováníStrmilovský šachový klub

  Administrace

Vstup pro redaktory



Stav počítadla od :
1.12.2001



Optimalizováno pro:




Administrátor:

Ing. František Roubal
frankie@zateckecountry.cz



  Info

  • Výhled rozpočtu


  •   Rezervace lístků do digitálního kina

    Klikni na i konu a rezervuj si lístky včas!!!

    téma * THE WALL 2005 - Pink Floyd - Filip Benešovský
    Vydáno dne 12. 08. 2005 (16247 přečtení)

    The Wall 2004 - s Filipem Benešovským o zajímavém projektu-reportáž o konzertu v Plzni. Loni v červenci se uskutečnilo na plzeňském náměstí republiky koncertní a scénické ztvárnění fenomenálního projektu The Wall. Již v roce 2002 se podařilo duchovnímu otci české adaptace Filipu Benešovskému oživit projekt Rogera Waterse v pražském klubu Futurum. Letošní zpracování se od minulého lišilo jak místem, tak obsazením i dalšími inovacemi. Vyzpovídal jsem Filipa Benešovského a hlavním tématem rozhovoru bylo: jak se dělá v Čechách zeď?

     

    Foto: http://www.af.czu.cz/~vlami/pf/thewall2005/

    Jak vznikl nápad vytvořit The Wall?
    Napadlo mě to na jaře roku 2000. Jednak jsem vždy sympatizoval s tvorbou Pink Floyd a jednak tu jsou i jisté velmi výrazné paralely mezi životem Watersovým a mým.
    Přípravy na minulý koncert trvaly asi šest měsíců. Jak to bylo tentokrát?
    Přípravy trvaly zhruba stejně. Jediné přerušení, které se uskutečnilo, bylo kvůli natáčení nové desky skupiny Neřež.
    Vytvořit živou verzi koncertu The Wall, zvláště na velkém pódiu, vyžaduje velkou přípravu v mnoha různých ohledech. Mohl bys popsat, co vše to obnáší? Co je první věc, která se musí k uskutečnění takovéto akce zajistit?
    První věcí je jednoznačně sehnání peněz od sponzorů. Výhodou bylo, že jsme nebyli závislí na vstupném, jelikož festival Na ulici žádné vstupné nemá a návštěvnost na takovéto akci je jednoznačně zaručena. Další výhodou byl prostor plzeňského náměstí, který nám byl poskytnut zadarmo. A protože Zeď byla udělána pseudokvadro, museli jsme přivézt ještě zadní část PA (přes 7 kW). Vepředu bylo "festivalové" PA i světla. Jednou z mála nevýhod při hraní venku je závislost na počasí a denní světlo při začátku představení.
    Jak se shání sponzoři, s čím je oslovuješ?
    Mám kamaráda, který má firmu MAT Elektra, a ten už mi před časem slíbil, že se stane hlavním partnerem akce. Dále jsem sháněl sponzory přes známé nebo se Zlatými stránkami v ruce. Když obvoláš padesát firem, tak se najde alespoň jedna, která zaplatí například repliky cihel, ty jsou neskutečně drahé. Samozřejmě každá nese logo firmy. Občas se povede sehnat dobrého sponzora, ale je to práce věru nepříjemná a muzikanta netěší. V dnešní době jsou sponzoři na peníze skoupí, a když už je někomu dají, je to do sportu. Mají zřejmě zažité, že na muziku se dnes už nechodí. A k mé nabídce - nabízím jim spoustu věcí včetně prezentace v tiskovinách, na letácích a také místa pro jejich stánky na náměstí, kde budou během dne lidi, a navíc nemusejí platit za prostor. Také je tam raut pro sponzory, kde mohou získat spoustu užitečných kontaktů. I přesto je poměrně těžké někoho získat.
    Jak byla náročná stavba pódia?
    Začali jsme stavět o půlnoci den předem. Celý den se jen stavělo a zkoušelo.
    A nástrojové obsazení na pódiu?
    Dvoje bicí, tři kytary, dvoje klávesy, saxofon, dvě basy, čtyři sboristé, klarinetista, akordeonista a dětský sbor.
    Jakým způsobem jste nahráli ruchy?
    Ruchy a dotáčky některých nástrojových partů jsme nahráli ve Studiu Master u Jana Militkého v Plzni a u Vladimíra "Ravena" Kučery v Praze. Dvakrát se ve Zdi dělaly half-playbacky, protože tam místy je i symfonický orchestr. Chtěl jsem, aby nahrávka zněla uvěřitelně, a tak jsem vzal syntetické základy z minulé Zdi, přepsal je do not a natočili jsme je u Ravena na živé nástroje a přimixovali k původním. Jsou tam dopsány první housle, druhé housle, violy, violoncella, první a druhé trumpety, trombony a smíšený sbor. Minule jsme to vše dělali na klávesách nebo v počítači, a zvláště u žesťů je ten zvuk mnohem lepší. Všechny ty lidské "mikrochyby" tomu dodávají na živosti.
    Jak se zvučila scéna, míchaly ruchy do živého hraní?
    Na pódiu jsme se neobešli bez premixů. Takže všechny akustické kytary, dětský sbor a klávesy kromě Hammondů byly míchány na pódiu a posílány do hlavního mixu. Využili jsem digitální pult Yamaha, který byl naprogramován tak, aby se na každou píseň změnilo nastavení pro odposlechy, zvuky malých bubnů a sólových zpěvů. Pak stačí zmáčknout knoflík a vše bylo nastaveno na konkrétní písničku.
    Jak je známo, filmová, koncertní a studiová verze The Wall se liší. Jak jste vyřešili tento problém?
    Na koncertě byly použity i písně, které na desce nejsou. Je to například skladba The Few Last Bricks, jež byla hrána pouze naživo. Byla vydaná pouze na limitované edici koncertní verze. Další píseň, kterou jsme hráli, byla When the Tigers Broke Free. Není sice na desce, ale je na The Best of Pink Floyd a ve filmu. Je to asi nejotevřenější Watersova zpověď. Dále byly použity nejrůznější verze písniček - dával jsem to dohromady z filmové verze, studiové, koncertní i z Watersovy současné podoby písní. Nakonec ještě proběhla The Tide is Turning, tou Waters končil berlínskou The Wall.

    The Wall 2005


    Technická reportáž
    Pódium pro Zeď se začalo připravovat tedy v noci z 14. na 15. srpna. Na zadní konstrukci byla umístěna pohyblivá světla Future Light MH 660 stejně jako na vrchních dvou konstrukcích. Dohromady bylo těchto pohyblivých světel asi 25. Většina mikrofonů byla značky Sennheiser a zapůjčila je firma Panter. Na zpěv se použily kondenzátorové mikrofony e865 v mikroportovém provedení, na sólovou kytaru a Filipovu baskytaru to byly vysílačky e172, na velký buben e602, na bubínek e903, na tom tomy e604 a na over-heady a hi-hat e614.

    Zvuk
    Na mixpultu Yamaha Promix 01 se míchaly oba malé bubny, sólový a mužský sborový zpěv. Premix se dal nastavit tak, že na potřebnou skladbu se pouhým zmáčknutím tlačítka změnilo nastavení pro odposlechy a hall nebo gate na bubíncích. Klávesy (8 manuálů) se předmíchávaly na mixpultu Soundcraft. Hammondky se pro věrohodnost a podobnost zvukům Pink Floyd "přikrmovaly" kytarovým zesilovačem a byly propojeny přes leslie bednu. Analogový syntezátor Roland procházel prozměnu flangerem. Baskytara, elektrické kytary a mikrofony sboristek se posílaly přímo hlavnímu zvukaři.

    PA
    Celé PA bylo rozděleno do dvou částí, aby dohromady vznikl pseudokvadrofonní zvuk. Přední část (před pódiem) byla ozvučena aktivními systémy Nexo a zadní část (za diváky) systémy Montarbo (výkon 7,25 kW). Ty byly nezávislé na zvukaři a sloužily jen pro ruchy, které se do živého koncertu míchaly po vzoru velkých mistrů. Spouštěné byly z digitálního rekordéru Roland VS 1680 a z discmanu. V případě discmanu se nejednalo o kvadrofonní zvuk v pravém slova smyslu, ale o stereo, které bylo zapojeno křížem: systém Nexo byl použit jako L a Montarbo jako P. Roland VS 1680 byl zapojen následovně: hlavní výstup L a R pro PA Nexo (procházel tudíž hlavním pultem) a výstup aux - L a R pro PA Montarbo. Tady se tedy jednalo o skutečně kvadrofonní zvuk. Kapela na jevišti hrála celou dobu pouze stereo.

    The Wall 2004 live!
    Troufám si říci, že takovéto koncertní ztvárnění The WalI je v evropském měřítku ojedinělé. Podle odhadů se přišlo podívat a poslechnout si asi 6000 lidí. Na koncertě se objevilo i scénické ztvárnění některých scén z filmu - jako například proslov Pinka před davy lidí, Doktor z písně Comfortably Numb, devastace Pinkova pokoje v písni One of mMy Turns , pochodující školáci a na konci již zmíněné zboření zdi. Vše bylo zahráno pochopitelně ve velice věrných kostýmech. Stejně jako film The Wall, koncert na plzeňském náměstí byl velice silným a emotivním audiovizuálním zážitkem.

    NA KONCERTĚ SE PODÍLEJÍ
    Filip Benešovský - baskytara, zpěv
    Jan Militký - sólová kytara
    Jiří Neužil - klávesy, hammond organ, zpěv
    Jakub Doležal - saxofon, klávesy, zpěv
    Martin Kopřiva - bicí
    Tomáš "Kobdzey" Kašpar - bicí, klávesy
    Vít Sázavský - kytara, sbor
    Peter Čerevka - kytara, zpěv
    Theodor Whang - zpěv, klávesy
    Václav Vávra - baskytara
    Lada Soukupová - sbor
    Barbora Řeháčková - sbor
    Soňa Tomečková - sbor
    Slávek Brabec - akordeon
    Pavel Hrubý - klarinet
    Tomáš Nykl - ruchy
    Jan Petrus - překlady do češtiny, titulky
    Jiří "Kulich" Novotný - zvuk
    Jaroslav Matucha - zvuk
    Ondřej Krejčík - zvuk, videostřihy
    Pavel Konečný - světla
    Studio Atelier (Vladimír "Raven" Kučera) - předtáčky klasických nástrojů
    Magdalena Škardová - violoncello
    Vladislava Hořovská - housle, viola
    Stanislav Zeman - trubka
    Milan Včelák - trombon
    Smíšený sbor Orfej
    Studio Master - předtáčky ruchů
    Michal Skribuckij - spolupráce na realizaci, inspice
    Smíšený dětský sbor Chorus Angelus
    Zvláštní poděkování pak patří Vladimíru Kulhánovi za pomoc při projek

    S využitím materiálů časopisu Muzikus

    Pink Floyd - The Wall - recenze filmu

    The Wall (Zeď) z roku 1979 je bezesporu jedno z nejdůležitějších alb v rockové historii, a stejnojmenný film, uvedený v roce 1982, už jen tím že obsahoval hudbu z tohoto kousku vlastně nemohl nic zkazit. A tak vylepšoval, a to tak, že po shlédnutí tohoto snímku jsem ještě dlouho bez hnutí koukal do černé obrazovky počítače se spodní čelistí silně pokleslou.

    Smutek a bolest hlavního hrdiny je totiž skrze obrazové orgie vypalována zevnitř do vaší lebky, kde poté tyto emoce ještě několik hodin rudě září a promítají se i na vás, takže vám je jako kdyby to byl váš otec, kdo padl ve druhé světové válce když jste ještě polehávali v kočárku, jako kdybyste to byli vy, kdo ve škole zažíval tyranii ze strany učitele (Alex McAvoy)(pokud si myslíte že víte o čem mluvím, vězte že film vám to naservíruje tak, že se do školy budete ještě moc rádi vracet), jako kdyby jste si vy uvědomili, že milujete svou partnerku (partnera) až poté co jste na druhé straně zeměkoule, ona vás dávno podvádí a vy jste obklopen fanatickými a přiopilými fanynkami.

    Tohle všechno totiž zažívá hlavní hrdina Pink (Bob Geldof), a proto si začíná stavět Zeď, aby mohl žít osvobozen od těchto ran dopadajícíh na jeho život. Každá další je "Another Brick In The Wall" (další cihla ve zdi), Jenže jak se stavba blíží ke konci, Pink začíná propadat děsivým halucinacím, a téměř hned poté jak je Zeď hotová si uvědomuje děsivé důsledky svého činu. Ale to již je pozdě, blíží se další koncert, a jeho duše se mění do podoby rockového Adolfa Hitlera, který začíná ovládat a ničit svoje vlastní fanoušky.

    Už takhle dost emotivní příběh je proložen třemi nádhernými kreslenými pasážemi (konkrétně se jedná o skladby "Goodbye Blue Sky", "Empty Spaces" a "The Trial"). Dále je v něm obsaženo několik symbolů, například papírová maska prasete značící porobu, nejdříve ji nosí děti ve škole pod dohledem zrůdného učitele, poté diváci na koncertu zrůdného hudebníka.

    Co do zpracování je film dostačující, tj. prakticky od prvních pár minut se nehnete z místa a budete zírat, zírat, zírat. Do toho vám bude hrát už sama o sobě skvělá hudba kapely, která znamenala přelom v rockové historii. Herecké výkony jsou úchvatné, zenit je například v části "Is There Anybody Out There?" kdy se hrdina s pořezanou rukou snaží dostat přes Zeď, a vy v jeho tváři čtete vše co jste doposud viděli.

    Scénář je plně přizpůsoben hudbě, čas od času je v něm znát stopa cynického humoru, kterého je však velmi poskrovnu, takže depresivnější zbytek filmu jasně vítězí.

    Na závěr musím říct že jsem možná máslo, ale několikrát se mi stalo že mě film rozplakal. Několikrát se mi stalo že jsem ho musel vypnout, protože pokračování bych psychycky nezvládl. A proto tvrdím že ten, kdo se po záverečných titulcích jen tak zvedne a odejde a na film do pár dní zapomene, je šutr.



    režie:Alan Parker 

    hrají: Bob Geldof

     

    Pink Floyd - The Wall - stručný obsah filmu

     

    V polovině roku 1982 toto seskupení vydalo naprostou bombu. Dvojalbum The Wall a také filmové ztvárnění myšlenky propagované na tomto albu. Celosvětová premiéra se konala v Empire Theatre uprostřed Londýna.

    Myšlenka: Není to tak jednoduché vysvětlit něco, co nám chtěl sdělit frontman této skupiny, protože jeho nápady jsou velice komplikované, leč povětšinou naprosto geniální. Waters spojil své pocity do části fiktivního a z části autobiografické příběhu, ve kterém se k hlavní roli dostává hrdina jménem Pink. Tato rocková opera s naprostou dokonalostí ve všech směrech popsala a pojmenovala to, co člověka dusí, ponižuje a ztrpčuje mu život. A to vše je slazeno v jeden nádherný celek s dokonalou souhrou příběhu, atmosféry a hlavně písní.

    Začátkem tohoto filmu je pohled na svět, který, jak se zdá je plný beznaděje, bezmoci, zla a samoty. Waters tu přirovnává život k tenkému ledu, na němž bruslíme. Ovšem v každičkém okamžiku se může vyskytnout nějaká ta trhlina v ledě, kterou s větším, menším či dokonce s žádným úspěchem zdoláme. Zlo, lítost a strach se zde podobají cihlám a tvoří společně jednu velkou zeď, přičemž každá další bolestivá událost v našem (nebo jak chcete - Pinkově životě) je jen další cihlou do zdi. Život plný radosti lze prožít jen za onou zdí, přes kterou je ale jen velmi obtížné se dostat. Pro většinu lidí začínají starosti hned po narození. Jak se sami přesvědčíte (ve filmu) jedná strach z učitelů, strach z války, strach jakoby ze života samého, strach z lásky a touha mít někoho blízkého a také osamění vedoucí až k sebevraždě. Jediná možnost jak přežít je tedy ve volbě s někým se spojit - spojit se s někým stejně postiženým. Show totiž musí pokračovat. V závěru tohoto opusu přirovnává Waters lidi k červům, kterým má být cizí vše, co je jen trochu lidské. Systém nadvlády pohltí vždy všechny, co se rozhodnou si prošlapat vlastní cestu životem. Tento článek je pak souzen a odsouzen. V celkem dramatickém závěru je Pink odsouzen ke ztrátě své ochranné zdi, kterou si kolem sebe staví každý z nás, aby byl chráněn před krutostmi dnešního světa.

    Film je natáčen pro našince velmi zvláštním stylem. Především ho netvoří mluvené slovo. Nenajdete v něm ani zblo překladových titulků a ještě ke všemu ztěžuje pochopení tohoto kousku časté prolínání různých časových úseků s různými ději. To vše je ale jeden dokonalý celek s naprostou souhrou hudby, textů a scén.

    Velmi komplikovaná myšlenka a struktura tohoto filmu jen nabádá k tomu, abyste se tento film snažili pochopit. A tak budete nuceni svým nitrem si jej přehrávat stále dokola a dokola, dokud nebudete spokojeni s tím, jak jste tento film vzali a pochopili.

    Myslím ale, že nejlepší bude, když sednete k videu, či jinému přehrávači video záznamů a začnete sledovat tento harmonický děj se spoustou skvělé hudby a divácky náročných scén.

    Pro lepší pochopení je vhodné vytisknou si překlady textů skladeb v tomto filmu. Pak je požitek naprosto dokonalý.



    Související články:
    Jablkoň na Dočesné (09.08.2018)
    Jakub Smolík se vrací na Dočesnou (09.08.2018)
    Krucipüsk na Dočesné (09.08.2018)
    Marie Rottrová na Dočesné (09.08.2018)
    Ondřej Havelka a Melody Makers a jejich „křaplavky“ na Dočesné (09.08.2018)
    Skupina Nebe zahraje na Dočesné (09.08.2018)
    Olga Lounová na Dočesné (09.08.2018)
    Sebastian poprvé na Dočesné (09.08.2018)
    The Tap Tap opět na Dočesné (09.08.2018)
    Xindl X poprvé na Dočesné (09.08.2018)
    DEBUSTROL na Dočesné (11.08.2017)
    ŽATECKÁ DOČESNÁ 2017 - kompletní program největších slavností chmele v EU !!! (31.07.2017)
    Stroy (30.08.2016)
    SKETY na Dočesné. (03.08.2016)
    Dana Fuchs - Janis Joplin 21. století - Dočesná 2013 (15.08.2013)
    Blue Effect (09.08.2012)
    X Left to Die neboli Xlefti (09.08.2012)
    Harlej (09.08.2012)
    Už jsme doma – příjemně organizovaný chaos. (08.08.2012)
    Alkehol (08.08.2012)
    55. Žatecká Dočesná 2012 - kompletní program (02.08.2012)
    Wabi Daněk (15.08.2011)
    BSP (15.08.2011)
    No Name (15.08.2011)
    Olympic (15.08.2011)
    Vltava (15.08.2011)
    Progres: Dialog s vesmírem a průlet rockovou historií. (04.08.2011)
    Michal Prokop (03.08.2011)
    Dymytry (01.08.2011)
    Půlnoc (01.08.2011)
    The Snuff (01.08.2011)
    Tři sestry Banditos (01.08.2011)
    UDG (01.08.2011)
    Sto zvířat (01.08.2011)
    Hudební výlet s Progres na Dočesné v Žatci. (01.08.2011)
    Zpěvačka Debbi zazpívá i s kapelou živě na Dočesné. (01.08.2011)
    Dočesná v Žatci. (01.08.2011)
    ŽATECKÁ DOČESNÁ 2011 - Kompletní program (29.07.2011)
    Poděkování za uskutečnění Dočesné 2010 (17.09.2010)
    Program 53. Žatecké Dočesné 2010 (12.08.2010)
    Laura a její tygři (09.08.2010)
    Dorian Gray (SK) a jeho hardrockové obrazy (09.08.2010)
    CODA: 25 let v hardrocku (09.08.2010)
    Brutus: It´s only rockenroll (05.08.2010)
    Prague conspiracy (05.08.2010)
    Status Praesents (05.08.2010)
    ZZ Top Revival: Brněnský klon texaských vousáčů (05.08.2010)
    Miro Žbirka: Zahraniční hvězda nejvyšší svítivosti (30.07.2010)
    Vidiek- Venkovští gentlemani (30.07.2010)
    Mandrage - Zázračné děti dospěly v rockery (30.07.2010)
    David Koller: Goliáš českého rocku (30.07.2010)
    Jitka Charvátová (30.07.2010)
    Dočesná 2009-poděkování a fotogalerie (03.10.2009)
    ČECHOMOR Koncert - jako procházka po měsíci (06.08.2009)
    Čechomor - elektrický folkoreček s bicíma (03.08.2009)
    Country scéna -Taxmeni (03.08.2009)
    Country scéna - Pepa Nos. (03.08.2009)
    X-left to die (03.08.2009)
    Hrací skříň (03.08.2009)
    Jakub Smolík – zpěvák a hitmaker (03.08.2009)
    Walda Gang aneb elektrický Walda (03.08.2009)
    Baumaxa - sranda všeho druhu (03.08.2009)
    DEMIKAAT – oživená hudební historie (03.08.2009)
    ŽATECKÁ DOČESNÁ 2009 - kompletní program letošního ročníku (27.07.2009)
    Výpadek energie při Dočesné (06.09.2008)
    Jaroslav Uhlíř pro děti i dospělé (19.08.2008)
    Rockující Škwoři (19.08.2008)
    Neuvěřitelný večer s Michalem Pavlíčkem a jeho četnými hosty. (19.08.2008)
    Horkýže slíže (19.08.2008)
    ŽATECKÁ DOČESNÁ 2008 - Kompletní program akce (19.08.2008)
    Michal Pavlíček třikrát jinak aneb přátelské hudební jam session (07.08.2008)
    M&M(Martinová &Marshall) na Country scéně. (05.08.2008)
    Vzpomínka na Petra Kalandru (05.08.2008)
    Roman Dragoun opět v Žatci na Dočesné (05.08.2008)
    Lenka Filipová na hlavní scéně Dočesné (05.08.2008)
    Návrat O. Havelky a Melody Makers na Dočesnou (05.08.2008)
    Poděkování všem partnerům a organizátorům 50. Žatecké Dočesné (04.09.2007)
    KAREL GOTT vystoupí v Žatci na Dočesné (02.08.2007)
    Písně od PINK FLOYD a Rogera Waterse zazní v Žatci na Dočesné. (02.08.2007)
    ALPHAVILLE - Další legenda na Dočesné v Žatci (02.08.2007)
    Cocotte minute (02.08.2007)
    Vadimír Míšík a Blue Effect Radima Hladíka (02.08.2007)
    Pražský výběr 2 (02.08.2007)
    50. Žatecká Dočesná 2007 - kompletní program akce (19.07.2007)
    Struhující bubenická show s Tam Tam Orchestra na Dočesné (16.07.2007)
    Visací Zámek (06.07.2007)
    Pumpa (05.07.2007)
    One season band Michala Pavlíčka (05.07.2007)
    AC / DC - Špejblovi Pomocníci (05.07.2007)
    Barbekjů (05.07.2007)
    Josef Zíma zazpívá se Žatečankou na Dočesné (04.07.2007)
    Když odvrácená strana Měsíce ozářila Roudnici (03.12.2006)
    49. Žatecká Dočesná 2006 (13.10.2006)
    Žatecká Dočesná 2006 - stručný náhled kompletního programu (17.08.2006)
    Vlasta Horváth (07.08.2006)
    Tajnej koncert, Dan Bárta s Illlustratosphere, Monkey Business a J.A.R (04.08.2006)
    František Nedvěd a Druhé podání (04.08.2006)
    Leoš Mareš - moderátor (03.08.2006)
    Skupina Verona (02.08.2006)
    Bára Basiková & Precedens (01.08.2006)
    Marie Rottrová (01.08.2006)
    Dočesná.cz (02.07.2006)
    Pár otázek pro Švihadlo (11.11.2005)
    Noc plná Pink Floyd. (19.10.2005)
    Pohled serveru www.iperuc.cz na The Wall (12.09.2005)
    The Wall – recenze DVD Plzeň (23.08.2005)
    Dočesnou čeká ojedinělá show (22.08.2005)
    Pivní Masakr na Dočesné trochu jinak. (16.08.2005)
    The Wall na Žatecké dočesné 2005 (10.08.2005)
    NIGHTWISH REVIVAL (01.07.2005)
    ŠVIHADLO (01.07.2005)
    TRILOBEAT (01.07.2005)
    KUJOONI (01.07.2005)
    STOLNÍ SPOLEČNOST (01.07.2005)
    Beautiful Cafillery (01.07.2005)
    Děda Mládek Illegal Band (01.07.2005)
    Touch (01.07.2005)
    NEVÍM-nejmladší rocková skupina (01.07.2005)
    STRAHOVANKA (01.07.2005)
    PATRIK HEZUCKÝ- moderátor na hlavní scéně (01.07.2005)
    ŽATEČANKA (01.07.2005)
    Karel Černoch A Orchestr Josefa Hlavsy (28.06.2005)
    KATAPULT-Legenda českého rocku na Dočesné 2005 (27.06.2005)
    Laura a její tygři na hlavní scéně Dočesné 2005 (26.06.2005)
    Dočesná 2005 - Doprovodné akce (26.06.2005)
    Dočesná 2005 - Hlavní scéna (26.06.2005)
    Dočesná 2005 - Rocková scéna (26.06.2005)
    Dočesná 2005 - Country scéna (15.06.2005)
    Jaká by měla být dočesná (20.04.2005)
    Jako bezproblémovou hodnotí pořadatelé Dočesnou 2002 (05.09.2002)

    [Akt. známka: 2,44] 1 2 3 4 5


    ( Celý článek | Autor: Martin Veselý | Informační e-mail  Vytisknout článek )

     
      Kontakt divadlo
    Městské divadlo
    Dvořákova 27
    43801 Žatec

    Tel: 415 710 519
    Ičo: 70201111

    Ředitel:
    Martin "Víťa" Veselý
    Zástupce:
    Hanka Zeleňáková

    Předprodej pokladna:
    PO-PA : 14-17 hod
    Nebo před filmovými projekcemi


      Naši partneři








      Mediální partneři



    PhpRS


    Optimalizováno pro: IE/Opera/Mozilla Firefox - 1024x768      Úvodní stránka | Rubriky článků | Ke stažení | Program divadla